Pavla Pulchart působí ve společnost ASIANA více než 16 let. Firma je známá především v oblasti cestovního ruchu a díky portálu Letuška.cz. V rozhovoru s Michalem Kankrlíkem, spolumajitelem a obchodním ředitelem společnosti IVITERA, a.s., se zaměřili na budoucnost digitalizace v HR. Rozhovor vznikl na konferenci HR Know How 2021 - HR v novém normálu, kterou pořádá profesní organizace People Management Forum.
Zjednodušeně můžeme říci, že nabízíme outsourcing služeb v oblasti HR. Naší myšlenkou bylo uvolnit ruce personalistům pro strategické HR, aby se mohli věnovat mimo běžnou administrativu rozvoji firmy, firemní kultuře, vzdělávání, a tak zvedat přidanou hodnotu společnosti. Řešení každodenních záležitostí, které jsou samozřejmě také důležité, přebíráme my.
Dobrým příkladem je naše spolupráce se společností Albert. Všichni vidíme, co Albert za posledních 15 - 20 let dokázal, kam se firma posunula a my jsme toho mohli být součástí. To je naše vize a náš každodenní chleba.
Je to nákup a přefakturace. Nabízíme nákup širokého portfolia - od cestovních služeb, přes eventy, až po vzdělávání. Skládáme x dodavatelů dohromady a vše je na jedné faktuře. Například na nákupu školení lze ušetřit nejen finance, ale hlavně administrativu.
Dobrým příkladem je, když například personalista objednává školení, a to konkrétní požadované není k dispozici, musí vybrat jiné, řeší se platba, účastníci se omlouvají, školení se zruší, řeší se vratky, dobropisy a tak podobně. Administrativa se nabaluje a u firmy s tisíci zaměstnanci už to chce arzenál lidí, který ale většinou není k dispozici. HR samotné toto nemůže zvládat.
Personální oddělení by mělo být pro firmu partnerem. Je to dle mého názoru srdce firmy a proto nastupujeme my a přebíráme administrativu, abychom HR uvolnili ruce. Oni na nás jen dohlíží a schvalují.
Digitalizace jako taková je pro nás velká příležitost. Jsme od našeho vzniku zaměření na technologie. Letuška.cz byla ve své době první online nástroj na nákup letneek a my se snažíme v tomto duchu pokračovat. Dobrým příkladem je námi vytvořená platforma HRshop. Vznikla na základě potřeb firem, které chtěly mít přehled o tom, kdo a jaké školení objednává, nakupuje a co se fakturuje.
Tento nástroj je přehledný, jednoduchý a nekomplikovaný. Navíc je schopen se přizpůsobit internímu nastavení klienta, je transparentní. Umíme jej integrovat během dnů dle požadavků objednatele a tím pádem jsme schopni ihned zahájit provoz.
Pavla Pulchart - Business Development Manager společnosti ASIANA GroupRozhovor s Pavlou Pulchart si můžete poslechnout také v audioformátu zde nebo na našem na kanále na Spotify.
Další informace Vám rádi poskytneme prostřednictvím EduCity, prosíme kontaktujte p. Bartičku info@educity.cz nebo na tel. (+420) 731 169 890
Vytisknout rozhovor