Pavla Pulchart a Michal Kankrlík Pavla Pulchart, Asiana

Uvolňujeme personalistům ruce od nadměrné administrativní zátěže

Rozhovor s Pavlou Pulchart, Business Development Manager ve společnosti ASIANA, spol. s r.o.

6.12.2021 - Doporučujeme

Pavla Pulchart působí ve společnost ASIANA více než 16 let. Firma je známá především v oblasti cestovního ruchu a díky portálu Letuška.cz. V rozhovoru s Michalem Kankrlíkem, spolumajitelem a obchodním ředitelem společnosti IVITERA, a.s., se zaměřili na budoucnost digitalizace v HR. Rozhovor vznikl na konferenci HR Know How 2021 - HR v novém normálu, kterou pořádá profesní organizace People Management Forum.

Co vše nabízí ASIANA v oblasti lidských zdrojů? Můžete uvést nějaký konkrétní případ úspěšného projektu?

Zjednodušeně můžeme říci, že nabízíme outsourcing služeb v oblasti HR. Naší myšlenkou bylo uvolnit ruce personalistům pro strategické HR,  aby se mohli věnovat mimo běžnou administrativu rozvoji firmy, firemní kultuře, vzdělávání, a tak zvedat přidanou hodnotu společnosti. Řešení každodenních záležitostí, které jsou samozřejmě také důležité, přebíráme my.

Dobrým příkladem je naše spolupráce se společností Albert. Všichni vidíme, co Albert za posledních 15 - 20 let dokázal, kam se firma posunula a my jsme toho mohli být součástí. To je naše vize a náš každodenní chleba.

V jakých konkrétních procesech může ASIANA klientům pomoci a ušetřit finance?

Je to nákup a přefakturace. Nabízíme nákup širokého portfolia - od cestovních služeb, přes eventy, až po vzdělávání. Skládáme x dodavatelů dohromady a vše je na jedné faktuře. Například na nákupu školení lze ušetřit nejen finance, ale hlavně administrativu.

Dobrým příkladem je, když například personalista objednává školení, a to konkrétní požadované není k dispozici, musí vybrat jiné, řeší se platba, účastníci se omlouvají, školení se zruší, řeší se vratky, dobropisy a tak podobně. Administrativa se nabaluje a u firmy s tisíci zaměstnanci už to chce arzenál lidí, který ale většinou není k dispozici. HR samotné toto nemůže zvládat.

Personální oddělení by mělo být pro firmu partnerem. Je to dle mého názoru srdce firmy a proto nastupujeme my a přebíráme administrativu, abychom HR uvolnili ruce. Oni na nás jen dohlíží a schvalují.

Podívejte se na celý rozhovor Michala Kankrlíka s Pavlou Pulchart

Nabízíte firmám nějakou formu digitalizace procesů?

Digitalizace jako taková je pro nás velká příležitost. Jsme od našeho vzniku zaměření na technologie. Letuška.cz byla ve své době první online nástroj na nákup letneek a my se snažíme v tomto duchu pokračovat. Dobrým příkladem je námi vytvořená platforma HRshop. Vznikla na základě potřeb firem, které chtěly mít přehled o tom, kdo a jaké školení objednává, nakupuje a co se fakturuje.

Tento nástroj je přehledný, jednoduchý a nekomplikovaný. Navíc je schopen se přizpůsobit internímu nastavení klienta, je transparentní. Umíme jej integrovat během dnů dle požadavků objednatele a tím pádem jsme schopni ihned zahájit provoz. 

Rozhovor s Pavlou Pulchart si můžete poslechnout také v audioformátu zde nebo na našem na kanále na Spotify.

Pavla Pulchart - Business Development Manager společnosti ASIANA Group

Michal Kankrlík - obchodní ředitel, Ivitera a.s., internet používá od roku 1993, podílel se na vytvoření a provozu mnoha úspěšných internetových projektů. michal.kankrlik(zavinac)ivitera.com
Prohlédněte si můj profil v Katalogu profesionálů.


Tento rozhovor byl připraven ve spolupráci s firmou:

Zaujal Vás tento článek? Objednejte si služby tohoto dodavatele na EduCity.cz.



Další informace Vám rádi poskytneme prostřednictvím EduCity, prosíme kontaktujte p. Bartičku info@educity.cz nebo na tel. (+420) 731 169 890

Vytisknout rozhovor