Rozhovor s Darinou Jadrnou ze společnosti Atoz Event.

Dobře připravený workshop má dát prostor interaktivitě a inspirovat

Rozhovor s Darinou Jadrnou ze společnosti Atoz Event

28.1.2010 - Doporučujeme

Darina Jadrná působí ve společnosti Atoz Event se zhruba roční přestávkou od roku 2004.
Při prvním působení ve společnosti se starala o business development odborného gastronomického časopisu HOREKA a od začátku letošního roku je zodpovědná za organizaci workshopu SALES STORM a nový časopis pro obchodníky SALES POWER. Předcházející zkušenosti získala v obchodních odděleních společností Caledonian School, Vienna International Hotels & Resorts či oddělení pro klíčové zákazníky ve společnosti Unilever Foodsolutions. Vzhledem k tomu, že vzdělávání i prodej ji baví, je její současná pozice ideální.

Mohla byste ve zkratce představit profil společnosti Atoz Event?

Atoz Event je organizátor oborových workshopů a konferencí či neformálních setkání v logistice a retailu a nově i obchodu. Existuje úzká spolupráce se sesterskou společností Atoz Publishing, tedy všechny akce jsou spojené s oborově zaměřenými časopisy Retail Biz, Zboží & Prodej, Systémy Logistiky, Horeka, Spiritor či nový Sales Power. Snažíme se tedy zlepšit komunikaci mezi našimi čtenáři nejen skrze psané řádky, ale také skrze vzdělávací či společenské akce, které pro ně pořádáme.

 

Zaměření na logistiku, obchod a retail není ve vzdělávání příliš obvyklé. V čem je pro Vás zásadní?

Řekněme, že je především potřebné. Jednooborově zaměřené a specializované akce v době, kdy jsme s nimi začali, neexistovali
a poptávka a potřeba tady byla. Zároveň jsme obory znali díky odborným časopisům, které akcím předcházeli (a nyní se navzájem doplňují). To samé můžu říct k nově vznikajícím workshopům. Vycházejí z potřeb trhu a z impulzů našich zákazníků.

 

Na jaké vzdělávací akce se především specializujete a v čem jsou pro odborníky přínosné?

Všechny eventy kromě jediného, jsou zaměřené jednooborově a přínos je jednoznačně praktická stránka. Programy sestavujeme tak, aby účastníkům přinesly inspiraci, aby se dozvěděli nové informace a zároveň necháváme prostor pro interaktivitu, aby i oni sami mohli být těmi, kteří předávají své zkušenosti nebo naopak se mohli zeptat na další konkrétní informace, které je zajímají. Každý workshop se skládá tedy nejen z prezentací, ale také z případových studií a panelových diskuzí, které jsou vedeny z velké části kolegy posluchačů z daného oboru.

 

Jedním z Vašich projektů je i pořádání fóra Sales Storm. Jaký je název toho nejbližšího a s čím se zde účastníci seznámí?

Následující, druhý workshop je zaměřený na téma efektivity obchodníků, které spojuje jednotlivé bloky od úvodní prezentace
až po finální případovou studii. Účastníci se dozví o optimalizaci procesů ve společnosti a nastavení nových pravidel proto, aby obchod i obchodníci fungovali lépe díky případové studii. Další bloky se budou týkat segmentace zákazníků, pipeline managementu
či měřitelným ukazatelům pro sledování efektivity obchodníků až po případovou studii k implementaci CRM software.

 

Komu je tento workshop určen?

Určen je zejména obchodním ředitelům, ale u některých společností je to přímo výkonný ředitel, kdo se stará o obchod, zároveň mohou být témata zajímavá i pro regionální obchodní manažery, tedy dá se říct, že pro všechny lídry obchodních týmů. Na každé z těchto pozic manažeři vedou tým obchodníků a potýkají se s těmi samými, řekněme, výzvami.

 

Kdy se akce koná a v čem má své přednosti?

Akce se koná 1. listopadu v Praze v hotelu andel's a i u této akce platí naše úsilí o praktičnost, inovativnost a networking. Prezentující či diskutující budou obchodní ředitelé a manažeři, kteří mají dlouholeté zkušenosti s vedením obchodních týmů a část těchto zkušeností nyní předají dalším posluchačům. Ti pak mají možnost srovnat své postupy a zjistit, zda to, co se osvědčilo byť v jiném oboru, by nemohlo být aplikovatelné v jejich společnosti.

 

Toto je již druhý workshop. Jaký máte pocit z první akce?

Před prvním workshopem jsme nevěděli, jak jej účastníci přijmou, ale po prvních reakcích jsme zjistili, že forma workshopu i pro tuto cílovou skupinu je zajímavá. Vyplývá to i z výsledku dotazníků, kde téměř 80% respondentů odpovědělo, že by na další workshop Sales Storm spíše či určitě přišlo.

 

Jaké jsou další plánované workshopy v rámci tohoto fóra?

Plánujeme tyto workshopy pořádat dvakrát ročně, vždy na jaře a na podzim - květen a říjen, ale na konkrétní data a témata je v tuto chvíli ještě příliš brzy. Průběžné informace budou na webových stránkách www.sales-storm.cz.

 

Společnost Atoz Event má své zastoupení i na Slovensku. V jakém duchu rozvíjíte svou činnost tam?

Zatím jsme úspěšně rozvíjíme logistické eventy, jako je fórum Slovlog (konference spojená s prohlídkou logistických center)
či workshop Log-In, který přináší inspirace ve formě případových studií na inovativní logistická řešení, přičemž ta nejlepší získávají ocenění.

 

Co byste si přála pro Vaší společnost do budoucna?

Určitě hodně spokojených účastníků našich akcí. Nejlepší kompenzace za ty týdny a měsíce přípravy je okamžité zjištění, že jsme akci připravili dobře a má pro účastníky přínos. A samozřejmě z toho obchodního hlediska dobré výsledky, abychom i dál mohli zlepšovat stávající akce a rozšířit naše portfolio o nové.

 


 

Darina Jadrná - Business Development ze společnosti Atoz Event


Tento rozhovor byl připraven ve spolupráci s firmou:



Další informace Vám rádi poskytneme prostřednictvím EduCity, prosíme kontaktujte p. Bartičku info@educity.cz nebo na tel. (+420) 731 169 890

Vytisknout rozhovor